Radovi na Prvoj transverzali, preciznije na tunelu Kobilja Glava, u punom su jeku. Tome je posvjedočio i reporter Avaza koji je posjetio ovo gradilište.
Riječ je o jednom vrlo kompleksnom tunelu, koji sadrži dvije cijevi dužine veće od 630 metara, a izazov je i to što se gradi ispred skoro 500 stambenih objekata.
Ministar saobraćaja KS Adnan Šteta kazao je za Avaz da je tunel Kobilja Glava jedan od najvećih projekata Ministarstva.
- Izvođači rade u izuzetno zahtjevnim uslovima, prvenstveno zbog strukture zemljišta i ogromnog broja stambenih objekata iznad tunela, te očekuju da će do kraja mjeseca biti probijena i lijeva tunelska cijev, jer je ostalo još 22,5 metara – kazao je Šteta za Avaz.
Tunel Kobilja Glava je dio Prve transverzale, saobraćajnice koja ima za cilj povezivanje centra Sarajeva i Vogošće.
Trasa Prve transverzale bit će od Ambasade SAD, preko Koševskog Brda, Velešića, Bara, Šipa i Hotonja, do Vogošće. Spomenuti tunel gradi se između Šipa i Hotonja.
- Veoma zahtjevan projekt, ali još jedan kapitalni projekt koji ćemo uspješno realizovati i koji će donijeti velike benefite Kantonu Sarajevo. U ovoj godini ćemo graditi saobraćajnicu od izlaznog portala tunela do magistralne ceste M18 u Hotonju – rekao je Šteta za Avaz.
Izvođač radova je kompanija Euro-Asfalt, a izgradnja košta 31 milion eura. Novac za izgradnju tunela osiguran je kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).
Kada je riječ o radovi,a u općini Centar na Prvoj transverzali oni su idalje na čekanju zbog neriješenih imovinsko-pravnih odnosa i sudskog procesa koji koči radove. Probleme predstavljaju objekti u Kranjčevićevoj i Ulici Braće Begić, sve do skladišta jedne kompanije.
(Avaz.ba/DEPO PORTAL/au/Foto: Screenshot)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook