Do sada su provedena brojna istraživanja o utjecaju Facebooka na korisnike te o tome što sve sadržaj s ove mreže govori o njima pa su tako neka istraživanja pokazala da statusi koji se objavljuju na ovoj mreži mogu otkriti tko je psihopat, koliko će trajati ljubavna veza, a otkriveno je i da statusi i fotografije utječu na (loše) raspoloženje drugih korisnika Fejsa.
Jedno od posljednjih istraživanja vezanih uz Facebook pokazalo je jednu stvar koja bi mogla biti zanimljiva svim poslodavcima – sadržaj kojeg korisnici objavljuju može pokazati i koliko će te osobe biti uspješne na poslu. Ovo su istraživanje na grupi od 146 osoba proveli Richard Landers i Katelyn Cavanaugh s Old Dominion Universityja iz Virginije te su zaključili da postoji povezanost između osobnosti korisnika (koja se, naravno, može otkriti/saznati na Fejsu) i uspjeha na poslu.
'Prateći nečiji profil na Facebooku možemo saznati kako će se te osobe ponašati na radnom mjestu', prenijeli su rezultate ovog istraživanja na Business Insideru napomenuvši kako su dvije najvažnije osobine koje možemo otkriti na Facebooku o korisnicima i povezati ih s ponašanjem na poslu savjesnost i ekstrovertiranost, odnosno otvorenost prema drugim ljudima.
Landers objašnjava kako savjesne osobe nikada ne kasne, svoje zadatke izvršavaju pedantno i na vrijeme, organizirane su te se, od svih osobina, upravo savjesnost povezuje s uspjehom na poslu. Otvorenost pokazuje kako se osobe ponašaju i osjećaju u društvu veće skupine ljude – ova je osobina iznimno važna za ljude koji se bave npr. prodajom i u čestom su kontaktu s drugim ljudima, no nije toliko važna za neka druga zanimanja, poput programera.
Poslodavci ionako njuškaju po profilima svojih (potencijalnih) zaposlenika tako da će im rezultati ovog istraživanja dati još jedan dodatni razlog za pretraživanje i analiziranje profila na Facebooku.
(dnevnik.hr/DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/dh)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook