Mnogo ljudi je ljuto na Novaka Đokovića. A njegovi sponzori se znoje i nadaju se najboljem.
Ovako počinje tekst australijskog portala "Nine", koji piše o potencijalnom finansijskom gubitku koji bi srpski teniser mogao da pretrpi usljed krize u Australiji, prenosi Blic.rs.
Najbolje rangirani teniser na svijetu je prvi nosilac i branilac titule na Australian Openu. Ali nejasno je da li može da se takmiči u ponedjeljak nakon što su mu australijski zvaničnici ponovo ukinuli vizu.
- Srbin, poznat po svojoj bezglutenskoj ishrani i upotrebi hiperbaričnih komora, ne odustaje od borbe za svoj 21. Grand Slam. To je njegova šansa da pretekne Rogera Federera i Rafaela Nadala kao rekordera kod muškaraca — a svaki brend voli pobjednika. Za sada nema znakova da Đokovićevi glavni sponzori, uključujući francuski proizvođač automobila "Peugeot", brend odeće "Lacoste" i švajcarski proizvođač satova "Hublot", planiraju da ga odbace - navodi se u tekstu.
Prema "Forbesu", Novak ima ugovore o podršci vrijedne 30 miliona dolara, što ga čini među najplaćenijim sportistima na svijetu. Ipak, nikada nije imao široku privlačnost Federera, koji zarađuje trostruko veći iznos od podrške uprkos tome što je izgubio krunu prije mnogo godina, ističe ovaj portal.
- Federerov kristalno čist imidž, podvučen njegovim smirenim držanjem na terenu, donio mu je skoro univerzalno obožavanje navijača i zvaničnika. Đoković, u međuvremenu, ima svoje drske trenutke poput razbijanja reketa i sukoba sa sudijama, što se jakim brendovima i pojedinim neutralnim navijačima širom svijeta nimalo ne sviđa.
Međutim, Novak se sada suočava sa potpuno neobičnom situacijom, zbog čega su i sponzori zbunjeni. Ne znaju šta slijedi: ako mu bude dozvoljeno da igra, postoji šansa da i zvanično postane najbolji svih vremena, a takav klijent se ne napušta.
S druge strane, ako bude deportovan, moguće da će se neki sponzori povući.
- Procjena aspekta odnosa sa javnošću je složena. Mišljenje navijača oko Đokovića je polarizovano. On je narodni heroj u rodnoj Srbiji. Australijanci su se uglavnom okrenuli protiv njega, ali ostatak svijeta je podjeljeniji. Da je imao velike zdravstvene kompanije kao podršku, one bi mogle imati drugačije reakcije od kompanije za potrošačke proizvode kao što je brend satova ili automobila. A vakcine protiv kovida-19 same po sebi izazivaju podjele - piše "Nine".
(DEPO PORTAL/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 44
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!