Autocestama FBiH teče dvosedmični rok

Jesu li u tunelu Hranjen pećine: 'Unutra je strašno, bitno je da niko nije stradao'

Hronika23.08.21, 08:32h

Jesu li u tunelu Hranjen pećine: 'Unutra je strašno, bitno je da niko nije stradao'
Autocestama FBiH teče dvosedmični rok u kojem Vladu FBiH moraju detaljno informirati o stanju tunela na cesti Sarajevo - Goražde čija je gradnja obustavljena

 

Tunel Hranjen se mora nastaviti graditi, tenzije spustiti i politikantstvo isključiti. Kaže to za Oslobođenje gradonačelnik Goražda Ernest Imamović koji misli da je u sve to ušlo i Tužilaštvo.

 

- Neka struka radi svoj dio posla, a onaj ko se o zakon ogriješio, treba i odgovarati. Za grad, za naše građane i za ovaj prostor bio bi veliki šamar ako se ne nastavi gradnja. Bušenje tunela je složen proces, potrebna je veća količina novca, a gdje su pare potrošene, to treba vidjeti sa Euroasfaltom i Autocestama FBiH. Nama je u interesu da se to nastavi, kaže Imamović.

 

On je nedavno zvao na sastanak sve ključne ljude uključene u gradnju tunela Hranjen, međutim, usmeno su ga obavijestili da zbog obaveza ne mogu doći. Sastanak će ponovo inicirati.

 

U Ministarstva prometa i komunikacija FBiH podržavaju stav Vlade da izvođač radova treba izvršiti obaveze, a rok za završetak radova je februar 2022.

 

- Rečeno je da su navodno unutra pećine, da se naišlo na rijeku Praču i da je stanje strašno, mada za sve to moramo imati opravdanje. Tražimo da Autoceste FBiH naprave reviziju stanja i da se sve ispita, jer se maltene naišlo na riječne ponore i ogromnu vodu. Sve je plaćeno po računima, nije tunela nestalo, probijeno je oko 40 posto. Također su kazali da u tunelu nema tvrde stijene, nego da je unutra najlošija kategorija terena, navode iz Ministarstva i dodaju da je najbitnije od svega da niko nije stradao.

 

Prema podacima koje su Autoceste FBiH ranije dostavile Ministarstvu, zaključno s krajem juna 2021, iskopano je i podgrađeno više od 2.000 metara glavne, te 1.833 metra servisne tunelske cijevi, pet pješačkih poprečnih veza, jedna poprečna veza za prolaz interventnih vozila i dvije parkirne niše. Za oko 80 miliona KM, koliko je Vlada prvobitno izdvojila, planirano je da bude probijena cijev od pet kilometara, međutim, novca je nestalo u trenutku kad je probijeno samo 2,5 kilometara.

 

(DEPO PORTAL/dg)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook



Komentari - Ukupno 49

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!
Prikaži još