- Kontinuirano nastojimo da poboljšamo korisničko iskustvo koje klijenti imaju u poslovanju s nama. Stoga radimo na unapređenju naših usluga i razvoju rješenja koja olakšavanju poslovanje s Bankom. Maksimalno smo pojednostavili i proces online podnošenja zahtjeva za debitne kartice, koji sada traje kraće - izjavio je Karlheinz Dobnigg, predsjednik Uprave Raiffeisen banke te dodao:
- Obzirom da našim klijentima nastojimo ponuditi i dodatnu vrijednost uz korištenje usluga Banke, pripremili smo i posebnu pogodnost za one koji do kraja osmog mjeseca ove godine apliciraju za debitnu karticu i Paket usluga. Naime, ovi klijenti će u prva tri mjeseca moći Paket usluga koristiti bez naknade.
Optimiziran broj polja koja klijent treba popuniti čini bržom proceduru online apliciranja za debitne kartice koja sada ukupno traje nešto više od dvije minute. Klijenti čija će redovna mjesečna primanja biti usmjerena na Banku, kojima su potrebni digitalni servisi, žele plaćati na rate ili su zainteresovani za dodatne proizvode i usluge Banke mogu odabrati Paket TEMPO. Pored toga, klijenti se mogu odlučiti da svoju debitnu karticu koriste i u okviru osnovnog paketa usluga MOMENT koji kao i paket TEMPO sadrži uslugu Raiffeisen Mobilno Bankarstvo.
Također, klijenti koji već koriste neku od debitnih kartica Raiffeisen banke od sada zahtjev za Paket usluga mogu podnijeti online. Detaljnije informacije o debitnim karticama i Paketima usluga dostupne su na web stranici Banke, a Online zahtjev za debitnu karticu i Paket usluga klijenti mogu pronaći na linku: https://bit.ly/2U7l0YD.
Promotivni sadržaj
(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/ad)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook
Komentari - Ukupno 0
NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!