FOTO&VIDEO/ Odlazak u kupovinu kao vrhunska zabava

U BiH niče moderni retail park na 20.000 kvadrata, očekuju se i kupci iz Hrvatske: Prodavnice, kino, tematski kafići...

Biznis Klub15.05.19, 08:38h

U BiH niče moderni retail park na 20.000 kvadrata, očekuju se i kupci iz Hrvatske: Prodavnice, kino, tematski kafići...
Evropski projektanti koji su angažovani na izradi projekta Retail Parka vodili su se idejom prostora koji bi zadovoljio sem potrebe za svim vrstama kupovine, i želju za porodičnom zabavom, ostavivši pri tome veliki dio zelenih površina za slobodne aktivnosti

 


Centrum trade iz Banjaluke kupio je skladišta bivšeg Vodoprivrednog preduzeća “Sava” Bosanska Gradiška kod banjalučkog mosta, gdje će graditi moderni prodajni centar.

 

Retail Park će se prostirati na 20.000 m2. Nalazi se na putnom pravcu koji direktno vodi od graničnog prelaza sa EU.

 

U planu je i izrada kružne saobraćajnice kojom će biti omogućen brz i lak prilaz parkingu Retail Parka. Pozicioniran je u neposrednoj blizini velike tržnice neprehrambene robe koja je u najvećoj mjeri shopping destinacija kupaca iz EU, kao i četiri supermarketa gdje se snabdjeva domaće stanovništvo.

 

Jedini je Retail Park na teritoriji koja se prostire od Zagreba do Slavonskog Broda, a svojom blizinom interesantan je za kupce koji žive na teritoriji između ova dva hrvatska grada.

 

retail-park-gradiska-1

 

Evropski projektanti koji su angažovani na izradi projekta Retail Parka vodili su se idejom prostora koji bi zadovoljio sem potrebe za svim vrstama kupovine, i želju za porodičnom zabavom, ostavivši pri tome veliki dio zelenih površina za slobodne aktivnosti.

 

Tako da će svojim ambijentom i ponudom Retail Park postati odredište cjelodnevnog zadržavanja u toku kojeg će kupci imati priliku za dnevnu, sedmičnu i vikend kupovinu upotpunjenu različitim vidovima zabavnog sadržaja.

 

Veliki broj prodavnica, bioskop, dječije igraonice, restoran i kafići, zajedno čine da odlazak u kupovinu postane vrhunska zabava.

 

Prodavnice poznatih domaćih i svjetskih brendova pružiće posjetiocima uvijek aktuelne modne i sportske kolekcije odjeće i obuće, kao i bogat izbor kozmetike.

 

Kako bi se kupovina mogla odnositi na kompletnu porodicu ali i dom, sem odijevanja, na raspolaganju će biti i odličan izbor asortimana Home centra koga čini tehnika, rasvjeta, posudje i home dekor.

 

Ponuda za opremanje doma proširena je i kompletnim asortimanom za uređenje doma, poput mašina i alata, fasada, boja i lakova, keramike i sanitarija, stolarije, odnosno, Retail Park će činiti kompletna ponuda asortimana za gradnju, opremanje i uređenje doma.

 

Vrtnim centrom, asortiman je sa doma proširen i na vrt i okućnicu. Jedan dio Retail Parka odnosiće se i na najmlađe, biće zastupljene i različite vrste igračaka za sve uzraste.

 

Raznovrsni oblici zabavnih sadržaja, poput bioskopa, dječijih igraonica i zelenih površina bit će na raspolagnju kupcima kao sadržaj za cjelodnevnu animaciju.

 

Restoran sa raznovrsnom kuhinjom kao i tematski kafići svojom uslugom pružiće osvježenje i predah od zabave i šopinga.

 

Sadržajem koji nudi, dobrom pozicijom kao i pristupačnošću svoje lokacije sa svih putnih pravaca koji prolaze kroz Gradišku, ovaj Retail Park u kratkom roku postaće ne samo mjesto dobre kupovine već i odredište vrhunske zabave za cijelu porodicu. Otvaranje bi trebalo biti 2021. godine, prenosi Moja Gradiška.

 

 

(mojagradiska.com, DEPO PORTAL, BLIN MAGAZIN/md)

 

 


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook



Komentari - Ukupno 7

NAPOMENA - Portal Depo.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Depo.ba!
Prikaži još