FOTO/ Jake bh. žene

Mi smo snaga: ''The Power of Woman'' kampanja

ŽENA iN20.11.16, 20:37h

Mi smo snaga: ''The Power of Woman'' kampanja
Ova manifestacija iako kulturnog i modnog karaktera ima zdravstveni motiv, odnosno borbu protiv svih oblika karcinoma

 

U Sarajevu u hotelu Bristol održana je manifestacija pod nazivom „The Power of Woman,“ a organizator i producent projekta je udruženje Urban Etno.

 

power-of-women

 

Ova manifestacija iako kulturnog i modnog karaktera ima zdravstveni motiv, odnosno borbu protiv svih oblika karcinoma.

 

15036337-1247234412005000-4484585862662582145-n

 

Voditeljica Aida Hadžibajrić ističe važnost brige o vlastitom zdravlju:

 

''Rak je zloćudni tumor koji se sve češće javlja kod žena. Redovitim preventivnim pregledima ova se bolest može otkriti u ranom stadiju što znači i veće šanse za ozdravljenje. Želimo istaći vlastitom zdravlju. Naglašavamo da se solidarišemo sa bolesnim. Želimo im dati potporu i naglasiti da bolest nije kraj.''

 

15056234-1247234498671658-3167344208725732160-n

 

Cilj manifestacije je bilo ujedno i redefinisanje pojma uspješnih žena u savremenom društvu i u trenutačnim kulturološkim okvirima u BiH, te staviti to u vezu sa brigom žene o vlastitom zdravlju. Projekat naglašava i činjenicu da u našem društvu ima mnogo društveno angažovanih žena koje svojom profesionalnošću i edukacijom doprinose evropskom putu naše države.

 

15055603-1247236628671445-8813416533339490876-n

 

Zadatak ovog projekta je podizanje svijesti o opstanaku  porodice. Ambasadorice ovog projekta su: 

Adrijana Gavrić, voditeljica, nosi bijelu mašnicu koja označava borbu protiv plućnog karcinoma.

Samra Menzilović Ćatić, model i modna dizajnerica, nosi ružičastu mašnicu, borba protiv karcinoma dojke.

Aida Terzić, marketing menadžerica, nosi zelenu mašnicu, borba protiv karcinoma jetre.

Merima Halimanović, direktorica, PR i marketing menadžerica, nosi sivu mašnici, borba protiv karcinoma mozga.

Marija Hudolin, blogerica, nosi zlatnu mašnicu, borba protiv svih oblika dječijeg karcinoma.

Emira Mešanović, psihologinja, nosi ljubičastu mašnicu borba protiv svih oblika karcinoma.

Lejla Huseinović Begović, brend manager, nosi narandžastu mašnicu, borba protiv leukemije.

Amra Ibrahimović, voditeljica i urednica, nosi žutu mašnicu, borba protiv sarcoma.

Dunja Fazlić, pjevačica, nosi crvenu mašnicu za borbu protiv grlića maternice.

Emina Husedžinović Ibrahimović, modna dizajnerica, nosi plavu mašnicu koja označava borbu protiv karcinoma debelog crijeva.

 

15056367-1247235768671531-6363911636371418756-n

 

Pored prezentacije mašnica bila je prikazana i modna revija Design by Emina jesen/zima 2016. pod nazivom “Viktorijanska šuma” koja ukazuje na ekološki problem na zemlji i veliča ljepote prirode kroz print šume i 3D oblike cvijeća, koji odijevnom predmetu daje skulpturalnu formu povezujući sa inspiracijom odijevanja u 19. stoljeću, za vrijeme kraljice Viktorije.

Ovu kolekciju nosli su najpoznatiji modeli iz agencije ABC models: Maja Kljajić, Dragana Tošić, Selma Fatić, SelmaSelimović, Tamara Lukić, Snežana Prorok, Anisa Banda, Neira Selmanović, te samostalne manekenke Merima Hebib, Anita Polunić, Mona Muhedinović, Amina Fazlihodžić, Asija, Emina Rustemović.

 

15079004-1247235328671575-2119985005582748517-n

 

Za šminku se pobrinula Nermina Ibrulj, a za frizure Belma Klačar. Fotografije su radili Haris Nuhanović MMS studio i Ensad Adilović.

 

(DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/sm)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook