Ponuda kozmetoloških proizvoda u BiH obogaćena je brendom Dermalogica. Dermalogica proizvodi se u kozmetologiji smatraju saveznikom u zdravlju kože koji sa pet linija proizvoda pruža odgovor na potrebe kože u svakom desetljeću života - od mladalačkih 20-tih do zrelih 60-tih.
„Dermalogica je renomirani brend koji više od dvadeset godina svojim inovacijama pravi tihu revoluciju u zdravlju i njezi kože lica i tijela. Rad sa Dermalogica predstavlja istinsko zadovoljstvo jer su rezultati vidljivi odmah i, što je nadasve važno, dugoročni“, kaže Edina Mutevelić, vlasnica kozmetičkog salona Estetika u Sarajevu, ovlaštenog partnera brenda Dermalogica u BiH.
Dermalogica pristup njezi kože je jedinstven. Prepustiti se u ruke Dermalogica terapeuta znači da će iz široke palete Dermalogica proizvoda kreirati tretman samo za vas, preporučiti proizvode za kućnu njegu i naučiti vas kako ih koristiti.
„Dermalogica je patentirala FaceMapping analizu koja omogućava objektivan uvid u stanje kože kao i moguće zdravstvene probleme duboko ispod površine 13 zona kože lica, od kojih svaka ima svoje potencijalne probleme i specifične potrebe. Kako se stanje kože mijenja, tako se mijenja i sadržaj tretmana,” dodaje Mutevelić.
Dermalogica tretman sastoji se od dvostrukog čišćenja, eksfolijacije mrtvih stanica, po potrebi mehaničkog istiskivanja, te individualno prilagođene tehnike masaže i maske. Preporučuje se svakih 4-6 sedmica odnosno period potreban da se zatvori krug od nastanka do odumiranja novih stanica.
Preduslov da koža ostane zdrava i lijepa je djelovati preventivno. Na početku 30-tih, počinju se primjećivati fine linije oko očiju te prvi znakovi oštećenja kože. Usporava se proizvodnja kolagena, a ciklus obnove stanica produljuje što može dovesti do suhoće i dehidracije. Kako se ciklus obnove stanica usporava, pravo je vrijeme da „pozovemo upomoć“ anti-aging sastojke koji stimulišu proizvodnju kolagena i posvetimo se pojačanoj eksfolijaciji kože.
Pravilan odabir preparata i njihova efikasna kombinacija, potaknut će regeneraciju zdravog tkiva i kontrolisati uzročnike starenja kože. Za tu namjenu, Dermalogica preporučuje svoju AGE Smart liniju. Pod sloganom Pametna investicija u budućnost kože, ova linija sadrži paletu proizvoda za čišćenje, eksfolijaciju i njegu kože u svakom desetljeću života.
Dermalogica proizvodi ne sadrže umjetne boje i mirise. Proizvodi se ne testiraju na životinjama.
(DEPO PORTAL/aa)
PODIJELI NA
Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook