TRADICIJA I KVALITET UZ BH. PROIZVODE

Iz domaćih krajeva: Nova akcija Mercatora BH za podršku domaćim proizvođačima!

Arhiva03.04.14, 12:11h

Akcija 'Iz domaćih krajeva' uključuje pomno odabrane proizvode za svakodnevnu potrošnju od domaćih proizvođača

Mercator 100 posto domaćeTrajno opredjeljenje Mercatora BH je saradnja sa domaćim proizvođačima. Opredijelili smo se da našim kupcima približimo domaće proizvođače i njihove proizvode kroz projekat „100% domaće“ koji nastavljamo i u ovoj godini. Kupci su podržali naša nastojanja, pa smo odlučili da i kroz akciju „Iz domaćih krajeva“ kupcima približimo još više domaćih proizvoda.

Projektom „Iz domaćih krajeva“, pokušat ćemo odgovoriti tematskim osvrtom na sezonske i tradicionalne navike naših kupaca uz pomoć dobavljača koji su partneri projekta „100% domaće“. Projekat ujedno predstavlja nadogradnju i nastavak veoma uspješne saradnje Mercatora BH sa domaćim proizvođačima, te je rezultat nastojanja i želje da se obezbijede i plasiraju kvalitetni domaći proizvodi. Posebna pažnja je posvećena kritičnim elementima poput ponude i dostupnosti proizvoda na akciji u svim trgovinama, uključujući i ponudu proizvoda iz trgovačke marke domaće proizvodnje, kao i nivo cijena za ovu akciju.

Mercator BH je 2013. godinu zaokružio sa još boljom saradnjom sa domaćim proizvođačima zahvaljujući veoma uspješnom projektu „100% domaće“, koji se implementirao u drugoj polovini godine na zadovoljstvo kupaca jer su iz mjeseca u mjesec imali mogućnost kupovine kvalitetnih i raznovrsnih proizvoda po akcijskim cijenama.

Domaći proizvođači, koji su bili partneri projekta „100% domaće“: Poljorad, M.I.OVAKO, HERCEGOVINAVINO, Mljekara Livno, Vinarija Zadro, VITA LIFE, JAMI i Sarajevska Pivara,  će u novom projektu biti ojačani ponudom Violeta d.o.o., Tuzlanskom i Bihaćkom Pivarom i drugim domaćim proizvođačima.

- Za nas ovakvi projekti predstavljaju priznanje jer je Mercator BH prepoznao naše zalaganje i nastojanje širenja asortimana proizvoda koji već deset godina zadovoljavaju potrebe naših vjernih potrošača u BiH i zemljama regiona. Moderna tehnologija i tim stručnjaka kojima raspolažemo dovoljna su garancija proizvoda vrhunske kvalitete i sigurne higijensko-sanitarne ispravnosti, a od potvrda svjetskih kuća za certificiranje izdvajamo HALAL i HACCP. Uvijek želimo da pružimo više i bolje zbog čega nam je veoma značajno partnerstvo sa Mercatorom BH i učešće u projektima ove vrste, izjavio je gosp. Mušan Mutevelić, direktor M.I. OVAKO d.o.o.

Gospodin Veselko Čule, direktor Hercegovinavino d.o.o. je povodom nastavka projekta „100% domaće“ izjavio:

- Naša proizvodnja vina i pića ja naslonjena na domaću sirovinu. Želimo imati zdrave, kvalitetne proizvode, sigurno distribuirane i prezentirane, te svakome dostupne. Naša dugogodišnja uspješna prisutnost na tržištu bi bila nemoguća bez dobre  sinergije s partnerom kao što je Mercator.

Akcija „Iz domaćih krajeva“ uključuje pomno odabrane proizvode za svakodnevnu potrošnju od domaćih proizvođača. Svježe meso na primjer, koje je u ponudi u našim trgovinama je 100% domaćeg kontroliranog porijekla, odnosno uzgojeno u BiH. I kao takvo  predstavlja naš skromni doprinos podršci i u segmentu razvoja stočarstva u našoj zemlji, poručuju iz Merkatora BH.

(DEPO PORTAL/aa)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook