ISTINA OTKRIVENA

Ne, od čarobnog se čaja ne mršavi! Evo kako nas varaju u reklamama za mršanje

Arhiva04.03.14, 17:07h

Koliko puta ste se uhvatili s jednom rukom na tipkovnici i u zadnji trenutak se zaustavili da ne nazovete broj na TV ekranu i kupite magični proizvod koji će vaš neželjeni višak kilograma magično istopiti

mršanjeKoliko puta ste se uhvatili s jednom rukom na tipkovnici i u zadnji trenutak se zaustavili da ne nazovete broj na TV ekranu i kupite magični proizvod koji će vaš neželjeni višak kilograma magično istopiti?

Iako je većina nas svjesna da bez muke nema nauke i kako će se za gubitak kilograma ipak morati poslužiti staromodnim metodama, uz nevjerojatne fotografije "prije i kasnije" koje nam serviraju lako je prepustiti se lažnoj nadi.

U TV emisiji Today Show koja se prikazuje na kanalu NBC u SAD-u razotkrili su kako velike kompanije za mršavljenje uistinu varaju.

Fotke "prije i kasnije" u većini su slučajeva fotošopirane, ali i ukradene!

žNovinari NBC-a pronašli su Brook koja reklamira čaj za mršavljenje. Reklama kaže da je samo ispijajući taj čaj izgubila 30-ak kilograma. Otkriveno je da je Brook uistinu izgubila kilograme, ali ne uz pomoć čaja iz reklame.

– O, ne, pa nikad nisam ni čula za njega, rekla je NBC-ju dodajući: – Bila sam prilično šokirana kad sam vidjela svoju sliku na toj reklami.

Što se dogodilo? Njezine fotke kompanija je jednostavno ukrala s bloga na koji ih je postavila ponosna na uspjeh koji je postigla. Brook je, naime, smršavjela 30-ak kilograma u godinu dana strogog  režima uz vježbu, trčanje i pazeći na prehranu.

Puno kompanija, navodi NBC, koristi i fotke plus size modela koje se prodaju, a onda ih kompanije koriste.

Da bi prikazali željeni učinak svog proizvoda, samo je malo dotjeraju u Photoshopu. Nije da su otkrili toplu vodu, ali video ne škodi pogledati.

 

(večernji.hr/DEPO PORTAL/BLIN MAGAZIN/dh)


Depo.ba pratite putem društvenih mreža Twitter i Facebook